LadyFitnessCenter.pl

sprzęt aerobowy

Do Państwa dyspozycji oddajemy salę cardio wyposażoną w rowery stacjonarne, bieżnie i orbitreki. Trening cardio (inaczej trening wytrzymałościowy lub tlenowy) jest najczęściej polecanym wysiłkiem fizycznym dla osób odchudzających się. To doskonały sposób na spalenie tkanki tłuszczowej, dotlenienie organizmu czy też zwiększenie wydajności serca i płuc. Trenować na maszynach cardio mogą wszyscy, niezależnie od wieku i kondycji fizycznej. Aby trening przyniósł oczekiwane rezultaty, w postaci spalonej tkanki tłuszczowej i poprawy kondycji fizycznej powinien być wykonywany 3 razy w tygodniu przez co najmniej 45 minut. Prowadzenie regularnego treningu cardio w ciągu tygodnia zapewnia zdrowie, a także piękną zgrabną figurę na bardzo długo. Trening aerobowy to doskonały sposób na walkę z nadwagą, jak również z innymi chorobami cywilizacyjnymi takimi jak nadciśnienie czy cukrzyca.

Do Państwa dyspozycji jest również wykwalifikowany instruktor fitness, który wytłumaczy zasady działania sprzętu, pomoże dobrać najlepszy trening, a także odpowie na pytania dotyczące treningu aerobowego.

KORZYŚCI PŁYNĄCE Z REGULARNEGO TRENINGU AEROBOWEGO:

  • Jazda na rowerze stacjonarnym:

  • - odciąża kręgosłup,
    - sprawia, że biodra, mięśnie brzucha i grzbietu z czasem nabierają sprężystości, a uda i łydki stają się smuklejsze i bardziej zbite,
    - poprawia funkcjonowanie układu oddechowego i układu krążenia,
    - zwiększa wentylację całego organizmu,
    - zapobiega żylakom, gdyż jazda na rowerze wspomaga przepływ krwi w łydkach i przeciwdziała zakrzepom w żyłach,
    - w zależności od oporu i prędkości pomaga spalić 250 do 500 kalorii w 30 minut.

  • Trening na bieżni:

  • Jest jednym z najbezpieczniejszych treningów. Podczas biegania wzmacnia się mięsnie całego ciała- nie tylko mięśnie nóg, ale także pleców, ramion, rąk i brzucha. Dzięki wysiłkowi mięśnie dotleniają się i rozwijają, poprawia się również ich tonus. Bieganie jest doskonałym ćwiczeniem rozluźniającym napięte mięśnie i działa bardzo skutecznie, szczególnie na bóle pleców związane ze stresem.

  • Trening na orbitreku:

  • Angażuje całe ciało do wysiłku. Dzięki temu doskonale wzmacnia zarówno dolne jak i górne partie ciała, co wpływa na odpowiedni wygląd całej sylwetki. Zwiększa gęstość kości, co ma ogromne znaczenie w przeciwdziałaniu osteoporozie. Jest idealny dla osób starszych oraz posiadających problemy z kręgosłupem, kolanami i biodrami.


Powrót