LadyFitnessCenter.pl

ZAJĘCIA GRUPOWE

    • ABT
    • ABT to skrót od angielskich słów: Abdominal, Buttocks, Thighs, oznaczajacy: brzuch, pośladki, uda. ABT to trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała. Zajęcia ABT są spokojne i statyczne, mają na celu wzrost wytrzymałości i siły mięśni bez nadmiernego zwiększania ich obwodu. Zajęcia polecane są osobom w każdym wieku, nie zależnie od stopnia przygotowania. Mogą w nich uczestniczyć także osoby, które mają przeciwwskazania zdrowotne do wykonywania intensywnych wysiłków. Trening nie obciąża kręgosłupa ani stawów.
    • TBC - Total Body Conditioning
    • czyli modelowanie całego ciała
      a) to zajęcia typu dwa w jednym- łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi wykonywane do rytmicznej muzyki.
      b) trening dla każdego, zarówno początkujących jak i zaawansowanych treningowym stażem osób, gdyż obciążenia treningowe można dobierać indywidualnie np. ciężar hantli czy stopień napięcia tubingów.
      c)sekwencje ćwiczeń wymyśla instruktor, który dba aby uruchomić zarówno górne jak i dolne partie ciała.
      d)rozgrzewka to 10 minutowy blok prostych kroków, który będzie w stanie powtórzyć każdy.
      e)do treningu w części głównej używane są rozmaite sprzęty fitness: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi, step, piłki i maty.
    • STEP+ PŁASKI BRZUCH
    • Trening aerobowy (tlenowy) z wykorzystaniem platformy step. Zajęcia z prostymi układami choreograficznymi, ukierunkowane na naukę techniki i nazw kroków podstawowych. Regularne uczestnictwo poprawia ogólną wydolność organizmu, koordynację, pamięć ruchową i orientację przestrzenną. Wpływa pozytywnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie dolnych partii ciała, szczególnie ud, łydek i pośladków. Idealny dla osób rozpoczynających trening ze stepem.
    • PUMP
    • a)to zajęcia wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe przy użyciu specjalnych, lekkich sztang (1 kg), hantli, stepu (imitującego ławeczkę do ćwiczeń) i maty.
      b)trening odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo a choreografią są proste wielostawowe ćwiczenia na największe grupy mięśniowe np. martwy ciąg na pośladki czy przysiady na uda.
      c)obciążenie dobiera się do poziomu wytrenowania: można zacząć od 1 kg czyli samego gryfu, na początku wydaje się ciężki, ale później zdziwisz się ile drzemie w Tobie siły.
      d)Pumy budują wytrzymałość siłową (dużo powtórzeń, stosunkowo nieduże obciążenia).
      e) I bez obaw: po zajęciach ze sztangami nie grozi ci sylwetka kulturystki. Jedyne na co możesz liczyć, to piękne, wyrzeźbione ciało (i zwiększone spalanie kalorii jeszcze następnego dnia, nawet podczas snu).
    • STEP
    • Trening aerobowy (tlenowy) z wykorzystaniem platformy step. Zajęcia z prostymi układami choreograficznymi, ukierunkowane na naukę techniki i nazw kroków podstawowych. Regularne uczestnictwo poprawia ogólną wydolność organizmu, koordynację, pamięć ruchową i orientację przestrzenną. Wpływa pozytywnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie dolnych partii ciała, szczególnie ud, łydek i pośladków. Idealny dla osób rozpoczynających trening ze stepem.
    • ZUMBA ®
    • a)to fuzja aerobiku i tańca
      b)polega na kombinacji sekwencji kroków, ruchów i nieskomplikowanych układów choreograficznych przy porywającej i energicznej muzyce
      c) to forma treningu aerobowego czyli spalającego kalorie i wzmacniającego serce oraz interwałowego- bo odbywają się w zmiennym tempie
      d) wszechstronnie oddziaływuję na ciało, podczas tańca pracują niemal wszystkie mięśnie, dzięki czemu harmonijnie wzmacniasz aparat mięśniowy i smuklejesz
      e)intensywnie spala kalorie- w trakcie godziny treningu od 450 kcal do 550 kcal
      f) fenomen Zumby polega na tym, że bawiąc się jak dziecko, gubisz nadwagę i modelujesz sylwetkę
    • Joga
    • Opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i osiągnięcie wewnętrznej harmonii. Joga mówi, że ciało i umysł są ze sobą połączone i wzajemnie na siebie oddziałują. Stan ciała wpływa na stan umysłu i ma w nim swoje odzwierciedlenie i odwrotnie. Poprzez praktykę asan i ćwiczenia oddechowe (pranajama) można pośrednio wpłynąć na umysł i jego wyciszenie. Joga pomaga także zwalczać bóle głowy i stawów, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę, wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspieszeniu procesów metabolicznych.
    • HIIT
    • czyli High Intensive Interval Training
      a) to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję
      b) trening HIIT daje trzy razy lepsze efekty w odchudzaniu niż ćwiczenia cardio, a jego wykonanie zajmuje dużo mniej czasu
      c) polega na przeplataniu krótkich okresów intensywnych ćwiczeń anaerobowych (wykonywanych na maksymalnym poziomie intensywności) z przerwami na bardziej umiarkowane ćwiczenia cardio.
      d) część główna treningu czyli czas trwania okresów intensywnego i umiarkowanego wysiłku nie powinna przekraczać 30 min, zawsze poprzedzana jest rozgrzewką a zakończona stretchingiem
      e) trening może bazować na dowolnym rodzaju ćwiczeń wytrzymałościowych lub siłowych: skakaniu na skakance, przysiadach, pompkach i inwencji instruktora prowadzącego zajęcia
    • Core Stability
    • a)nazywane też ćwiczeniami mięśni głębokich lub treningiem stabilności ogólnej
      b)wzmacniają gorset mięśniowy tułowia, czyli te partie mięśni, które kontrolują wszystkie ruchy człowieka a systematyczne wzmacnianie ćwiczeniami core stability wspomoże rehabilitację, zwiększy siłę i poprawi sprawność ruchową
      c)angażują środek ciała w tym mięśnie brzucha, pleców oraz mięśnie stabilizujące miednicę, czyli wspomagające utrzymanie prawidłowego ustawienia ciała.
      d)ćwiczenia core stability to profilaktyka w walce z bólami kręgosłupa
      e)przykładowo ćwiczenia na mięśnie głębokie pleców i nóg polegają na napinaniu mięśni grzbietu biegnących wzdłuż kręgosłupa przy jednoczesnym wzmacnianiu pośladków oraz ud. Współtworzą one rusztowanie ciała, które należy regularnie wzmacniać, aby utrzymać kręgosłup w dobrej kondycji.
    • Fit Balance
    • a)zajęcia dla wszystkich o umiarkowanej intensywności odciążające stawy kolanowe, skokowe, biodrowe i kręgosłup
      b)słowo Balance oznacza zachowanie odpowiednich proporcji pomiędzy ćwiczeniami wykonywanymi na stojąco, siedząco oraz leżąco, tak aby osoby mające różne ograniczenia np. bóle kolan czy kręgosłupa również mogły poćwiczyć i wzmocnić mięśnie.
      c)zajęcia będą oparte na ćwiczeniach stabilizacyjnych, równoważnych i izometrycznych.
      d)jeśli nie możesz biegać, nie umiesz pływać a chcesz ćwiczyć i często słyszysz słowa od lekarza „proszę ćwiczyć, wzmocnienie mięśni zmniejszy lub całkiem zniweluje dolegliwości bólowe” to zapraszamy, już jest to możliwe.
      e)jeśli uprawiasz sport np. biegasz lub jeździsz na nartach a chcesz w okresie zimy utrzymać formę, wzmocnić mięsnie i uelastycznić więzadła to Fit Balance będzie idealnym uzupełnieniem twojego treningu.
    • Brazylijskie pośladki
    • a)trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania
      b)ćwiczenia są tak dobrane, aby angażować mięsień pośladkowy większy, średni i mniejszy czyli wszystkie jego obszary
      c)w treningu nie zabraknie ćwiczeń na mięśnie ud i brzucha
      d)na zajęciach występują ćwiczenia wykonywane na stojąco, siedząco, w podporze i na leżąco dzięki czemu każdy będzie w stanie efektywnie trenować
      e)dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej


    Powrót